Search This Blog

Sunday, 22 April 2018

Kepentingan Nutrisi Untuk Kanak Kanak

Setiap Ibu Bapa tentu nak tengok anak anak ni cukup nutrisi. Kalau anak anak tak makan mula la risau. Cukup ke nutrisi anak anak ni. Minum susu pula payah. Lepas tu tengok anak kita ni kecik je dari rakan sebaya. Bertambah la risau. Tambah lagi, anak anak ni senang nya Demam. Kawan dia demam, cepat la berjangkit dengan anak anak. Risau kan.

Macam tu la azimah rasa. Anak Azimah yang kedua ni memang picker eater. So, setiap pagi azimah akan bancuhkan mealshake ni untuk raziq (anak kedua azimah). Alhamdulillah, raziq jarang demam sebab berjangkit ke ape ke. Demam pun tak lah teruk sangat.

Raziq dengan Abam Zaffan (abang long)


rujuk artikel ni untuk ====> Testimoni Mealshake

Betul lah bila anak anak ni cukup nutrisi, anak anak ni membesar kurang komplikasi nya. sentiasa ceria.

Kat sini azimah kongsi kan kepentingan nutrisi untuk anak anak kita


Jadi dapatkan nutrisi dari Mealshake untuk tumbesaran anak anak. 

Untuk membuat pesanan anda boleh menghubungi saya ditalian 0196173299 atau membuat pembelian terus dengan klik ikon dibawah.



ATAU

Anda boleh dapatkan harga yang lebih murah  15% hingga ke 20% ke atas segala barangan shaklee dengan mendaftar sebagai ahli.


Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi seperti tertera dibawah:


Pengedar Sah Shaklee Paka: Azimah Tahir
 (Shaklee ID:1121584)
0196173299 (Whatsapp / SmS)
naziet83@gmail.com
Azimah Tahir (FB)
Sicantik Shaklee (IG)
cod: Business Park Paka

No comments:

Post a Comment