Search This Blog

Tuesday, 22 May 2018

Berbuka puasa di Rumbia Resort Paka

Bila bulan puasa datang memang azimah tertunggu hubby belanja berbuka diluar.maka pasang niat je alhamdulillah merasa lagi tahun ni.

Kali ni hubby bawa berbuka di Rumbia Resort paka tak jauh pun dari rumah..agak agak 5minit je.

Ni pertama kali makan buffet ramadhan kat sini..sebelum ni pernah dinner ala carte menu.
.
Untuk awak awak yang bercadang dan mencari buffet ramadhan untuk tahun ni boleh datang ke Rumbia Resort paka. Harga Buffet ramadhan untuk 2018 ni RM53 untuk dewasa dan RM33 untuk kanak 6 tahun ke 12 tahun.
.
Untuk dijadikan sebab azimah tulis ni. Adalah sebab makanan nya sangat sedap terutamanya sup tulang kaw kaw narlaaa.
3 kali menambah. Dan tentulah sebab banyak pilihan antaranya nasi berlauk (itu wajib kan), lauk pun ade dalam 9jenis (kalau tak silap, tak sempat kira tadi). Antara menu lain, ada meehoon sup utara, mee goreng , kiewtiuw goreng, roti jala, lempeng, yong tau foo, murtabak,roti canai,sup tulang kaw (pilihan azimah), kambing bakar, ayam bakar,buah buahan, cendol,air jagung , lemon tea, air oren. Itu antara menu yang terdapat kat Rumbia.
.
Nak diceritakan lagi, bukan makanan je sedap. Anak anak buah kat Rumbia pun sangat lah peramah. Orang kate tak lokek lah dengan senyuman. Saya suke saya suke. Sampai sampai je disambut dengan sangat peramah kita pulak naik segan.by the way orang terwngganu memang baik baik belaka.
.
Ok itu cerita berbuka, usai berbuka awak awak boleh juga solat di ruang solat yang disediakan. Tak jauh pun dari ruang buffet tu. Tapi ruang solat tak sempat nak ambil.main ngan zara jadi kelam kabut sekejap sampai terlupa nak ambil gambar. Tapi yang pasti ruang solat selesa. Kain solat pun bersih. Boleh la awak awak nak solat dengan tenang.
.
Ok azimah share gambar untuk tatapan awak semua.
















 Sila terhibur dengan gelagat Zaffan dan raziq model tetap untuk mak nya.

Tuesday, 1 May 2018

KENAPA ANDA PERLU MEMILIH PROTEIN SOYA

Antara protein tumbuhan dan protein haiwan mana yang menjadi pilihan awak.  Awak tahukan protein haiwan yang diambil secara berlebihan akan membawa  kepada kenaikkan kolestrol dan penyakit jantung. 

Jadi? apa pilihan awak? baca artikel dibawah untuk lebih tahu lagi kenapa anda harus memilih protein tumbuhan seperti soya.





Nak tahu apa lagi khasiat ESP dari shaklee ni rujuk artikel ni====>> Apakah Kandungan ESP ni?


Nak dapatkan ESP dari Shaklee ni.

Dapatkan ESP cepat-cepat! dengan menghubungi azimah di talian 0196173299 atau membuat pembelian terus dengan klik ikon dibawah

ATAU

Anda boleh dapatkan harga yang lebih murah 15% hingga ke 20% ke atas segala barangan shaklee dengan mendaftar sebagai ahli.



untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi seperti tertera dibawah:

 Azimah Tahir (Shaklee ID:1121584)
0196173299 (Whatsapp / SmS)
Azimah Tahir(FB)
Sicantik Shaklee (Pg FB)
naziet83@gmail.com (email)
cod: Business Park Paka, Terengganu