Search This Blog

Friday, 27 April 2018

8 Kepentingan Detox anda Perlu Tahu

Detokfikasi atau Detok selalu kita baca atau dengar kan. Tetapi apa maksud sebenarnya. Ok, sekarang cuba awak bayangkan detokfikasi ini sebagai pembersihan tubuh agar kita tampak dan rasa lebih hebat. Apabila, awak cuba mendetoks, awak sebenarnya membuang racun dan kesemua yang tidak baik daripada sistem tubuh badan awak.

Sekarang azimah nak share kepentingan detok untuk tubuh badan kita




Jadi jangan lupa untuk detok, kerana detok merupakan langkah penting dalam memperolehi kesihatan keseluruhan kita.

Kalau awak nak join program detok dari shaklee ni boleh sahaja hubungi azimah ditalian 0196173299.

Azimah kan bantu awak awak untuk mengikuti pelan pemakanan dari Shaklee nanti.


Sunday, 22 April 2018

Kepentingan Nutrisi Untuk Kanak Kanak

Setiap Ibu Bapa tentu nak tengok anak anak ni cukup nutrisi. Kalau anak anak tak makan mula la risau. Cukup ke nutrisi anak anak ni. Minum susu pula payah. Lepas tu tengok anak kita ni kecik je dari rakan sebaya. Bertambah la risau. Tambah lagi, anak anak ni senang nya Demam. Kawan dia demam, cepat la berjangkit dengan anak anak. Risau kan.

Macam tu la azimah rasa. Anak Azimah yang kedua ni memang picker eater. So, setiap pagi azimah akan bancuhkan mealshake ni untuk raziq (anak kedua azimah). Alhamdulillah, raziq jarang demam sebab berjangkit ke ape ke. Demam pun tak lah teruk sangat.

Raziq dengan Abam Zaffan (abang long)


rujuk artikel ni untuk ====> Testimoni Mealshake

Betul lah bila anak anak ni cukup nutrisi, anak anak ni membesar kurang komplikasi nya. sentiasa ceria.

Kat sini azimah kongsi kan kepentingan nutrisi untuk anak anak kita


Jadi dapatkan nutrisi dari Mealshake untuk tumbesaran anak anak. 

Untuk membuat pesanan anda boleh menghubungi saya ditalian 0196173299 atau membuat pembelian terus dengan klik ikon dibawah.



ATAU

Anda boleh dapatkan harga yang lebih murah  15% hingga ke 20% ke atas segala barangan shaklee dengan mendaftar sebagai ahli.


Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi seperti tertera dibawah:


Pengedar Sah Shaklee Paka: Azimah Tahir
 (Shaklee ID:1121584)
0196173299 (Whatsapp / SmS)
naziet83@gmail.com
Azimah Tahir (FB)
Sicantik Shaklee (IG)
cod: Business Park Paka

Wednesday, 18 April 2018

Dah Tua Tapi Aktif Tak Ada Masaalah Sendi ke?. Ini Rahsia nya.


pict. credit: Liberty Voice

Sekarang ni mereka yang umur tak sampai 40an pun dah ada masalah sendi. pernah tak awak semua bila buat sesuatu aktiviti rase sakit dibahagian tulang kadang kadang tu bila  nak bangun mula ada rase sakit bahagian lutut, jalan banyak sikit dah mula sakit sakit lutut, pingang. Goyang lebih sikit pun sakit. Ini semua kerana pergerakkan sendi awak awak semua dah terbatas. Sendi ni adalah sambungan antara dua tulang yang membolehkan awak memusingkan kepala, membengkokkan siku, gerakkan pinggul, berjalan dan lain lain. Kalau dah terbatas macam mana. Jadi disini saya nak kongsikan artikel yang membantu awak awak semua untuk elakkan masalah sendi ni.





Jadinya nya diet tambahan kaya dengan Omega-3 seperti yang terdapat didalam Omega Guard Shaklee sepatutnya diamalkan untuk awak semua kekal aktif.



Nak tahu ke istimewaan Omega Guards dari Shaklee ni. Rujuk Artikel ni ===>> Keistimewaan Minyak Ikan Shaklee


Untuk awak dapatkan Omega Guard boleh sahaja call/ wassap azimah di 0196173299 atau buat belian terus dengan klik ikon dibawah:


ATAU

Anda boleh dapatkan harga yang lebih murah 15% hingga ke 20% ke atas segala barangan shaklee dengan mendaftar sebagai ahli.



untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi seperti tertera dibawah:

 Azimah Tahir (Shaklee ID:1121584)
0196173299 (Whatsapp / SmS)
Azimah Tahir(FB)
Sicantik Shaklee (Pg FB)
naziet83@gmail.com (email)
cod: Business Park Paka, Terengganu



Tuesday, 17 April 2018

Siapa Perlukan Lebih Protein?

Protein memang sangat penting untuk badan kita. Otot, rambut, kuku, kulit dan tubuh kita perlukan protein untuk kekal kan fungsi tubuh secara optimum. Kadar pengambilan protein juga bergantung kepada kegiatan harian dan siapa kita?  Apa yang azimah maksudkan? baca artikel dibawah.





Jadi makanan tambahan seperti ESP yang mengandungi protein soya amat digalakkan malah protein tumbuhan adalah lebih baik daripada protein haiwan.




Rujuk artikel ni untuk ===>>Apakah Kandung ESP Ni?

Nak dapatkan ESP dari Shaklee ni.

Dapatkan ESP cepat-cepat! dengan menghubungi azimah di talian 0196173299 atau membuat pembelian terus dengan klik ikon dibawah

ATAU

Anda boleh dapatkan harga yang lebih murah 15% hingga ke 20% ke atas segala barangan shaklee dengan mendaftar sebagai ahli.



untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi seperti tertera dibawah:

 Azimah Tahir (Shaklee ID:1121584)
0196173299 (Whatsapp / SmS)
Azimah Tahir(FB)
Sicantik Shaklee (Pg FB)
naziet83@gmail.com (email)
cod: Business Park Paka, Terengganu


Monday, 16 April 2018

Apa Fungsi Minyak Ikan untuk Tubuh Badan Manusia?

Minyak Ikan terdiri daripada Omega-3 banyak manfaat nya untuk tubuh badan kita. Pengambilan diet minyak ikan dalam makanan harian kita pun amat digalakkan. Baca artikel dibawah untuk tahu fungsi minyak ikan untuk tubuh badan kita.



Rujuk artikel ni untuk ===>> Keistimewaan Minyak Ikan Shaklee

Nak dapatkan OMEGA GUARD dari Shaklee ni.

Dapatkan cepat-cepat! dengan menghubungi azimah di talian 0196173299 atau membuat pembelian terus dengan klik ikon dibawah

ATAU

Anda boleh dapatkan harga yang lebih murah 15% hingga ke 20% ke atas segala barangan shaklee dengan mendaftar sebagai ahli.



untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi seperti tertera dibawah:

 Azimah Tahir (Shaklee ID:1121584)
0196173299 (Whatsapp / SmS)
Azimah Tahir(FB)
Sicantik Shaklee (Pg FB)
naziet83@gmail.com (email)
cod: Business Park Paka, Terengganu

Sunday, 15 April 2018

Apakah Kandungan ESP Ni?

Kerana kandungan ESP ni saya tak pernah nak skip ambil ESP setiap pagi. Kebaikkan kandungan ESP ni juga buat ramai yang jatuh cinta. Pada siapa yang belum tahu apa yang terkandung dalam ESP ni? mari baca artikel ni.



Rujuk artikel ni untuk ===>>Kelebihan Mengamalkan ESP

Nak dapatkan ESP dari Shaklee ni.

Dapatkan ESP cepat-cepat! dengan menghubungi azimah di talian 0196173299 atau membuat pembelian terus dengan klik ikon dibawah

ATAU

Anda boleh dapatkan harga yang lebih murah 15% hingga ke 20% ke atas segala barangan shaklee dengan mendaftar sebagai ahli.



untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi seperti tertera dibawah:

 Azimah Tahir (Shaklee ID:1121584)
0196173299 (Whatsapp / SmS)
Azimah Tahir(FB)
Sicantik Shaklee (Pg FB)
naziet83@gmail.com (email)
cod: Business Park Paka, Terengganu


BETUL KE PROTEIN MENGEMUKKAN?



Jawapan nya tentulah tidak. Apabila jenis protein yang berasaskan tumbuhan, Rendah Glisemik Indeks dan NON GMO membantu mengawal berat badan. 

Sila baca artikel dibawah.




Nak dapatkan ESP dari Shaklee ni.

Dapatkan ESP cepat-cepat! dengan menghubungi azimah di talian 0196173299 atau membuat pembelian terus dengan klik ikon dibawah

ATAU

Anda boleh dapatkan harga yang lebih murah 15% hingga ke 20% ke atas segala barangan shaklee dengan mendaftar sebagai ahli.



untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi seperti tertera dibawah:

Pengedar Sah Shaklee Paka: Azimah Tahir (Shaklee ID:1121584)
0196173299 (Whatsapp / SmS)
Azimah Tahir(FB)
Sicantik Shaklee (Pg FB)
naziet83@gmail.com (email)
cod: Business Park Paka, Terengganu