Search This Blog

Thursday, 14 July 2011

HELIZA HELMI...

Saya suke tengok helizahelmi...mula2 kemunculannya tak la berape tahu pn..tiptoptiptop dpt thu dia dari artis AF..bila dah on FB nila mula pntau tntng dia..lame tgk dia.. sy mula jd MaNyakkk SYokkk sama Heliza Helmi..dibawah ada beberapa gambr yg mnjadi kesukaan saya.....klau ikutkn.. ada manyak lgi.. tp penat la nk dwnload semua..




p/s: Cik Heliza Helmi  i tmpang dwnload gmabr u erk.

Monday, 11 July 2011

Rentetan Hidup

Merekalah pengubat hati ini..
kepada kengkawan layan jela gambar-gambar ini


Semasa penkenalan pertama kami..
Hah..dah kahwin pn..
Semasa Honeymoon  n kemudian...
Ini lah hasilnye...heheheh..my bby boy Ar Zaffan Zaeem.

Keinginan Ku

Salam...Wah memberontak dalam diri ini nak mencuba semua masakan dalam blog kak Ros nye blog n Kak Nor..mantap la masakan dorang ni..nak sangat membuat nya...tapi vit R masih kekurangan.. Tgk la..nnti saya pn nak jadi mcm mereka..dengan koleksi masakan saya yang tersendiri...