Sunday 6 November 2016

HOBI JADI INCOME






Bermula dengan suke explore di website ni...Tengok muke buka la..personal blog... hati mula rasa cemburu dengan apa yang diorang ni ada...trip kesana kemari ditaja..jadi duta produk hanya kerana mereka blogger tegar..


Cemburu saya tu jadi pembakar semangat untuk jadi macam mereka...konon create blog ni.. nak jadi kan blog ni sebagai blog masakan..ni lagi asbab suke tengok makanan... beautiful...ok.. tengok pulak personal blog... owhh.. jadikan blog ku ini cerita tentang hidup ku...mase ni jem....kalau hidup penuh warna warni xapela juga...

Suram lagi blog ku..akhirnya tergendala lagi... bangun n bangkit beberapa kali entahla.. konon nak activate.. konon nak bangkit jadi blogger tegar...ok.. fullstop!!


akhirnya.. aku slow-slow betulkan niat aku...slow-slow jadikan blog ni sebagai medan aku salurkan informasi untuk produk Shaklee..insyallah...mari menjual shaklee..lagi bagus...Banyak info boleh cerita.. banyak cerita.. banyak lagi benda boleh jual...dengan shaklee aku menajamkan ilmu didada dengan nilai kesihatan..alhamdulilla.. tak susah nak cari idea bila ade modal...


Jom bershaklee.. dari dok godek-godek kosong... baik menjual dihujung jari...Ada juga sumber pendapatan...

ATAU

Anda boleh dapatkan harga yang lebih murah  15% hingga ke 20% ke atas segala barangan shaklee dengan mendaftar sebagai ahli. 


untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi seperti tertera dibawah:

Pengedar Sah Shaklee Paka: Azimah Tahir (Shaklee ID:1121584)

0196173299 (Whatsapp /  sms)

naziet83@gmail.com

cod: Business Park Paka






No comments:

Post a Comment