Sunday 14 August 2016

COLLAGEN POWDER SHAKLEE

 Apakah Kolagen?

Kolagen merupakan protein yang paling banyak terdapat di dalam badan manusia. Malah, ia menyumbang kepada kira-kira 75% berat dalam tahap kulit yang sihat. Tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rupa yang sihat dan menampilkan susuk tubuh yang muda.


Sebab dan kesan kehilangan kolagen

Semakin usia meningkat, kolagen di dalam badan semakin berkurangan. Pengurangan kolagen menyebabkan pembentukkan kedutan dan munculnya tanda-tanda penuan lain, seperti:
ü  Kulit berkedut, kering dan melayut
ü  Kuku rapuh dan tidak kukuh
ü  Rambut halus dan gugur

Kemerosotan semulajadi ini boleh dipulihkan melalui makanan tambahan! Pengambilan tetap makanan tambahan kolagen dapat menggantikan kolagen yang hilang dan memelihara kulit. Faedah-faedah makanan tambahan kolagen termasuk dapat menyegarkan semula kulit sihat, mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan, menguatkan kuku dan menyuburkan rambut.
Halangi tanda awal penuan dengan memperlahankannya melalui pengambil suplemen kolagen. Jika anda ingin mempunyai kehidupan yang hebat, rasa lebih muda, jagalah kesihatan dan berikan tubuh anda bekalan kolagen yang mencukupi.


Shaklee Collagen Powder
Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan
Shaklee Colagen Powder  merupakan kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS
(Red Snapper Scale) Collagen, Kolagen ynag berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikanmerah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya, ternasuk ekstrak biji benih Cameliajaponica, ekstrak pfaffia,  kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikkan anda dari dalam ke luaran.
Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam uncang untuk memudahkan anda mengunakannya secara segera pada bila-bila masa dan dimana saja. 








pada yang berminat anda boleh hubungi saya azimah tahir di 0196173299 atau klik icon dibawah

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=bce59b83a986e549f44ed60eb6c9960d

ATAU

Anda boleh dapatkan harga yang lebih murah  15% hingga ke 20% ke atas segala barangan shaklee dengan mendaftar sebagai ahli. 


untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi seperti tertera dibawah:

Pengedar Sah Shaklee Paka: Azimah Tahir (Shaklee ID:1121584)

0196173299 (Whatsapp / SmS)

naziet83@gmail.com

cod: Business Park Paka


No comments:

Post a Comment