Saturday 9 February 2019

Shaklee Business Leader National Conference 2019, See You There!

Setiap kali dengar pasal Shaklee Business leader National Conference(BLNC) ni jadi teruja. jadi bersemangat nak join dan hadir ke majlis pengiktiran leader leader didalam shaklee.


 Majlis ini mengumpulkan semua leader leader di Malaysia. Mereka yang hadir adalah mereka yang berpangkat Supervisor hingga ke rank Tertinggi didalam Shaklee.


Waktu inilah momen dapat  berjumpa leader dan mentor untuk dapatkan suntikkan semangat untuk terus berjaya dalam Shaklee. Sambil boleh gathering dengan anak anak buah didalam group business masing masing. 


Apa Yang Best lagi BLNC ni? 

BLNC nilah moment yang ditunggu untuk semua shaklee leader untuk dapatkan suntikkan semangat berjaya daripada Chairman Shaklee Roger Barnett dan disamping kata semangat daripada president Shaklee Malaysia Helen Lam.

Disamping itu BLNC juga memberi peluang leaders seperti Master Coordinator yang berjaya pada tahun itu untuk membuat sharing tentang Kejayaan , Business Plan dan kata Semangat untuk kepada mereka yang lain.

Masa ini juga Shaklee akan dedahkan penerima Star Awards Achiever yang mana mereka akan menerima bonus Cash rewards antara RM 9,000 hingga ke RM60,000. Teruja kan. Siapa ada follower ramai rugi tak join Shaklee boleh buat  bisness dengan Shaklee dan kejar awards macam ni.

Didalam BLNC ini juga semua leader mendapat sharing tentang kebaikkan, dan cara pengambilan suplemen dan produk produk di dalam Shaklee dengan betul. Leader leader juga diberi suplemen percuma semasa BLNC ni. Best nye!

Shaklee akan share juga macam mana nak pergi lebih jauh lagi dalam business ni dan juga share kan tentang CASH BONUS, CAR BONUS, TRIP QUALIFICATION, STAR ACHIEVER AWARD, SHAKLEE NATIONAL CONVENTION semasa BLNC ni. Dengar macam macam awards dan bonus dalam shaklee ni bertambah semangat nak kejar sales dan capai rank tertinggi dalam Shaklee. Best sangat sangat. Teruja tau.

Ok azimah share sekali gambar kemeriahan semasa BLNC tahun 2018, semoga lebih ramai lagi yang teruja  nak join BLNC ni.


video montage untuk BLNC 2019












Jom sertai kami, contact azimah seperti dibawah for more detail:

Azimah Tahir
Shaklee Independant Distributor
Malaysia, Terengganu Paka
SID No.: 1121584



No comments:

Post a Comment