Saturday 26 January 2019

YOUTH SHAKLEE SKINCARE

Assalamualaikum semua

Hari ini azimah nak Update lebih lagi tentang YOUTH Skincare dari Shaklee ni. Untuk Pengetahuan semua,  Youth dari Shaklee ni adalah hasil daripada 8 tahun penyelidikkan sebelum ia release March 2018 di Malaysia. Sebelum tu Kat US dah awal dah diorang guna.

Kenapa 8 Tahun baru nak release?

Sebelum YOUTH Skincare ni dikeluarkan. Shaklee sudah mempunyai set skincare iaitu Enfusele untuk kulit Normal to Oily DAN  Nutriwhite untuk kulit  Normal dan Untuk meremajakan kulit.
Jadi, dari rumusan tersebut, Shaklee menghasilakn YOUTH skincare sesuai untuk digunakkan SEMUA JENIS kulit dan lapisan usia. Dan lagi ia Dijamin menjadikan kulit muka bertambah muda.



Hasil penyelidikkan, YOUTH skincare dihasilkan 100% dari bahan semula jadi (natural) dan dijamin BEBAS daripada parabens, phtalates, hydroquinon dan mercury serta lain lain bahan kimia You Name It. memang semulajadi tau. Jadi semua tak perlu ragu ragu lagi.

KUASA BOTANIKAL

YOUTH™ adalah sebuah revolusi. Dengan lapan paten dan paten-diproses, setiap produk YOUTH diformulasi secara spesifik untuk menangani pelbagai faktor penuaan, samada ianya cara hidup anda, kerosakan persekitaran, atau penuaan semulajadi.



YOUTH skincare telah diuji secara klinikal dan diuji secara dermatologi. Selain itu ia turut diuji oleh pakar mata (Ophthalmologist) membuktikan bahawa skincare ini selamat untuk mata, tidak merengsakan walaupun pada mata yang sensitif.

RANGKAIAN SET YOUTH SKINCARE

Rangkaian skincare Youth ni merangkumi Luminous Gel Oil Cleanser, Perfecting Skin Toner, Youth Activating Serum, Age Defense Moisturizer spf50, Advanced Renewal Night Cream, Radiance C+E








Setiap set ni bergantung kepada korang tentukan masalah apa yang korang nak atasi berdasarkan kulit muka korang. So boleh pilih. Nak rujukkan. Nanti boleh je korang hubungi azimah.Ok.


Ini pulak Testimoni dari azimah sendiri, ini  result setelah hampir 30hari mengunakan Youth skincare



Tengok sendiri, kalau korang perasan jerawat pasir dah tak ada, lepas tu wrinkle kat kat dahi makin pudar dan tona kulit makin berseri dah tak kusam macam sebelum ini.


Ini baru testimoni diri sendiri. boleh tengok testimoni dari MASTER MASTER shaklee sendiri yang telah mencuba sebelum ini. Klik >> LINK

Untuk korang dapatkan Youth Skincare ni boleh direct klik link dibawah


Atau kalau nak dapatkan harga yang lebih menarik lebih baik semua direct je hubungi azimah seperti dibawah:


Azimah Tahir
Shaklee Independant Distributor
Malaysia, Terengganu Paka
SID No.: 1121584


OK Sampai disini dulu. wasalam..

No comments:

Post a Comment