Wednesday 5 September 2018

Cara Rawat Luka Pembedahan Cepat Sembuh

pict credit: the apprentice doctor

Luka bedah bernanah, kesan bedah terbuka, luka bedah tak baik baik. Kalau kena infection  macam mana?. Dah la ngeri mengadap operation dulu tak habis lagi kena mengadap pula new operation disebabkan luka kena infection.


Disini azimah nak bagi cara untuk awak guna pakai untuk merawat kesan pembedahan atau luka cepat sembuh dan cepat kering.

Pengambilan vitamin adalah sangat penting untuk badan recovery dan menghasilkan sel membaikpulih dari dalam untuk kesan yang cepat dan sihat.

Vitamin yang azimah nak syorkan adalah:

1.VIVIX

vivix adalah minuman botanical yang kaya dengan antioksidan dan tinggi polifenol. Vivix membantu mempercepatkan proses baiki luka dengan cara
➡Menghalang kerosakkan sel
➡Membaiki kerosakkan sel di peringkat sel
➡membekalkan tenaga kepada sel yang lemah (generate mitokondria)
➡melemahkan membran sel bakteria untuk elak jangkitan.



2.ESP

ESP adalah sumber protein yang membantu membina semula sel sel baru. Jadi kulit, luka cepat sembuh dan tak la berparut. ESP adalah dari protein tumbuhan kaya dengan 9 asid amino. ESP juga memberikan tenaga tambahan.





3.GARLIC COMPLEX

Awak semua tahukan, garlic mempunyai kelebihan antibiotic semulajadi. Pengambilan Garlic Complex bersifat antibiotic juga membantu meningkatkan sistem imun. Ini sekaligus menghalang jangkitan kuman dan bakteria pada luka.



Antara testimoni berjaya:




So BERMINAT?

More info, boleh terus whatsapp azimah okay

Regards,
Trusted Shaklee Seller
Azimah Tahir
019 617 3299
FB: Azimah Tahir
IG : @sicantik_shaklee
Page:Si Cantik Shaklee
www.wasap.my/60196173299

No comments:

Post a Comment