Sunday 14 August 2016

PENGEDAR SHAKLEE PAKA TERENGGANU

Assalammualaikum..
Alhamdulilla..saya memulakan setapak langkah kehadapan lagi..
2016 bermula kerjaya baru sebagai pengedar dan konsultasi bagi produk Shaklee..
Dengan bermula hanya sebagai penguna produk Shaklee pada tahun 2014, saya mengunakan Shaklee hanya untuk kecantikkan diri dan tidak pernah pun terfikir untuk memasarkan produk Shaklee Ditambahkan dahulu saya sendiri telah banyak komitmen dan takut pada kemampuan saya untuk kejar semua benda. Walaupun, pada masa itu sahabat saya, orang kuat yang memperkenalkan produk ini kepada saya yang juga upline saya ada mengajak saya untuk memasarkan dan menghebahkan kebaikkan Shaklee ni.. banyak bisikan tetapi masa tu buat donno je…konon nak guna je.. taknak la jual beli produk ni..Alangkah rugi nye mase tu saya tak mengambil langkah untuk mendalami Shaklee dan hebahkan bertapa untung nya mengunakan shaklee.
Alhamdulilla, saya masih diberi peluang dan sedikit ilmu didada ini..saya berharap dapat berkongsi kebaikkan mengunakan produk Shaklee..
Kepada sahabat-sahabat jangan segan untuk bertanya tentang keperluan Shaklee untuk kegunaan sahabat. Insyaallah saya sedia membantu...
Didalam blog ini juga saya akan memuatkan kebaikkan produk shaklee untuk dikongsi dengan sahabat semua..


Atau sahabat boleh menghubungi saya ditalian dibawah...
 pengedar shaklee Paka, Kerteh - Terengganu
 wssp:0196173299
Fb:www.facebook.com/azi.mah.927
instg:sicantik_shaklee

No comments:

Post a Comment